sunnuntai 29. tammikuuta 2012

Haastetta pukkaa!

Olin eilen oikein mukavissa tyttöjen juhlissa, joissa sankarit saivat taannoin tunnustuksena tekemästään työstä maisterin ja sairaanhoitajan tittelit. Sain jo juhlissa Eerulta hieman vihiä siitä, että minut on haastettu:

ONE LOVELY BLOG AWARD

1) Kerro linkin kera blogissasi, kuka lahjoitti sinulle tämän awardin. 
2) Kirjoita seitsemän random faktaa itsestäsi. 
3) Lahjoita tämä sama award 15 blogille/bloggaajalle.

 
  (kuva pöllitty Eerun blogista)

1. Jos se nyt vielä jäi jotenkin epäselväksi, niin sain haasteen Cheap Honestyn Eerulta. Tämä on myöskin minulle ensimmäinen blogi haaste ja jos ei huomioda sitä, että en vielä tiedä mitä itsestäni kertoisin, tämä vaikuttaa minusta kivalta!

2. Kortit pöytään:
  1. Maailman paras tunne on se, kun herää hyvin nukutun yön jälkeen omasta sängystä omien lapsosten ja miehen vierestä. Se kun saa lököillä lämpöisen peiton alla ja seurata kun pienokaiset piehtaroivat piilosleikkejä pehmoisten peittojen seassa ja saa nauttia lasten iloisista ja onnellisista aamuhetkistä.
  2. Jokapäiväiseen kaunistautumiseeni kuuluu kaksi meikkituotetta, ripsiväri ja huulikiilto tai -rasva. That's it. Mä oon surkea meikkaaja, nukun mieluummin kymmenen minuuttia pidempään, kuin käytän vastaavan ajan meikkaamiseen.
  3. Pukeutumisesta puhuttaessa lempi tuotemerkkini ovat Marc O'Polo ja Marimekko.
  4. Rakastan Chris Cornellin musiikkia (lukuunottamatta kyseisen artistin hirveää tyylihairahdusta, levyä nimeltä Scream, joka pölyttyy levyhyllyssäni).
  5. Olen nyt jo ihan kauhuissani siitä, että lempi tv-sarjani, Täydelliset naiset, loppu häämöttää
  6. Haluaisin että minulla olisi enemmän aikaa valokuvaukselle, niin kameran käytön opettelulle kuin itse kuvaamisellekin.
  7. En voi sietää vaaleanpunaista. Sellaista pliisua, mitään sanomatonta, lällyä vaaleanpunaista. Yök!
3. Toisin kuin Eeru ennusteli, mulla ei ole hajuakaan, kenelle laitan tämän haasteen eteenpäin, mutta enköhän jotakin keksi.... Hmmm. Haasteen saa tietenkin Emman aamu ja koska olen Emman kautta tutustunut ihanan tunnelmalliseen Hemma hos Ada och Emil blogiin ja sen taustalla hääräilevään mukavaan naiseen, niin yllytetään nyt häntäkin lähtemään mukaan haasteeseen (tiedän blogin ylläpitäjän lukeneen omaa blogiani ainakin satunnaisesti, joten josko kutsu saavuttaisi hänet näin). Lisäksi naamakirja paljasti minulle tässä taannoin että serkkupojan vaimolla on blogi, niin heitetään pallo myös hänelle (vaikka en edes tiedä onko hän koskaan käynyt kurkistamassa tätä minun blogiani), oleppa hyvä Mama Coala. Tässä olikin sitten kaikki sellaiset ihmiset, joiden tiedän ylläpitävän blogia, joten olen kantanut kaikki korteni kekoon!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti