maanantai 5. maaliskuuta 2012

Raikastus!

Onneksi minulla tosiaan on se maailman ihanin pikkusisko. Tästä on kyllä jo vierähtänyt tovi, mutta ei se asiaa vanhenna. Siskoni ja minä olemme tyysti toistemme vastakohdat kosmetiikan käytöstä puhuttaessa. Siskoni kauhistelee jatkuvasti kasvojenhoitotottumuksiani, hänen mielestään silmämeikkiä ei vo,i tai ei ainakaan kannattaisi poistaa tuolla käsienpesuun tarkoitetulla altaan reunalla seisovalla Bliv-saippualla! Minulle se passaa siinä missä joku kalliimpikin tökötti pääasiahan on että ripsiväri lähtee pois, eikä jää haamuilemaan silmien ympäristöön.

Taannoin siskoni ilahdutti minua antamalla minulle kaksi kaunista purkkia, toisessa oli kasvorasva ja toisessa silmänympäryksille tarkoitettu voide. Sisko antoi purkit minulle suurinpiirtein seuraavien sanojen saattelemana: "Tässä sinulle nyt olisi tällainen voide, jota voit käyttää sekä aamulla että illallla, niin ei tarvitse enää väittää mulle että kasvoista huolehtimiseen tarvii liian monta eri tuotetta!" Olin vissiinkin useamman kerran marissut siitä, kuinka rasittavaa on kun meikit pitäisi poistaa yhdellä tuotteella, sitten pitäisi kasvorasvana käyttää illalla eri tuotetta kuin aamulla, eikä niitäkään saa silmänympäryksiin laittaa vaan siihenkin pitää sitten olla ihan oma purkkinsa, huoh!!!!



Siskoni oli ostanut minulle Oriflamen "oxygen boost" tuotesarjasta kasvorasvan ja silmänympärysvoiteen, ihanan huomaavaista (on se hyvä että joku pelkää minun puolestani että kasvoni kurpsahtaa kuin rusina)! Pakko kyllä myöntää että tuotteet ovat aivan erinomaisen ihanat. Kasvorasvan levittämisen jälkeen iho totisesti jää erittäin raikkaaksija hengittävän oloiseksi, suosittelen!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti