maanantai 7. tammikuuta 2013

Mitänäitä ny o sama se ny mulle o

Katsoin lauantaina ensimmäistä kertaa kokonaisen jakson kaikkien rakastamaa ohjelmaa nimeltä Putous! Marja Tyrni ja Munamies eivät kertakaikkiaan uponneet minun huumorisuoneen, joten eipä ole tullut kyseisen konseptin tuotantokausia seurattua. Harjakainen puolestaan sai hymyn häivän huulilleni, mutta häneenkin tutustuin lähinnä sattumanvaraisesti lyhyiden Putouksen lähetysajalle osuneiden kanava surffailujen perusteella. Tällä kertaa tilanne saattaa hyvinkin olla toinen, sillä tämä mamma tipahti täysin tutustuttuaan Sanna Raipe Helmiseen!

Sanna-Raipe Helminen


Siis 80-luvulla ei oltu vielä edes keksitty termiä "pissis", mutta Sanna-Raipe on kyllä ilmielävä kasaripissis! Aivan loistava hahmo!!!! Voin muuten täysin samaistua tohon ylipitkän otsiksen edestakaiseen heittelyyn, ihan mahtavaa, ja mikä parasta mulla on ollut myöskin nahkareppu, mä en kestä! Niin, ja Ipan muikki, tietenkin! Nyt on ihan pakko alkaa seuraamaan Putousta!

"No em mä mitää mutta o väittänykä"

1 kommentti:

  1. Arttu sano just edellisenä päivänä, että kuinka hänellä tulee Noora mieleen tosta Sanna Raipesta. Sit kävin lukeen sun jutun ja voi, että mua käkätytti. Kuulemma heität samalla lailla etutukkaas ja puhut joskus samalla lailla. Että, onnea vaan Noora Raipe Helminen!

    VastaaPoista