maanantai 20. elokuuta 2012

Bagel rakkautta

Joskus kun olin vielä Stockalla töissä, sai Delistä Bageleita. Nuo bagelit olivat mielestäni taivaallisen hyviä ja olin murtunut kun niiden myyminen lopetettiin. Sitä en tiedä myydäänkö niitä siellä tänä päivänä, ehkä pitäisi joskus kysyä. Meni varmaan vuosia, etten syönyt bageleita, koska en tiennyt missä niitä myydään tai myydäänkö ylipäätään, kunnes ne rantautuivat Arnoldsiin. Tai ehkä niitä oli myyty siellä koko ajan, minä vaan en tiennyt siitä. Samapa tuo sieltä niitä saa tänäkin päivänä ja tosiaakin ovat parasta pikalounasta mitä työpaikkani lähettyviltä saa ja varmaankin myös kevyintä, koska jos naapurin kebabbilasta ottaa kanaa salaatilla, on kanat tiristetty kuiviksi känttyröiksi rasvakeittimessä.



Olin pitkään uskollinen kana-caesar bagelille, mutta nyt olen saanut uuden suosikin. Reindeer! Ennen Madonnan keikkaa olimme siskoseni kanssa niin kaukaa viisaita, että haimme bagelit hotellin jääkaappiin iltapalaksi. Otaksuimme, että kun nuo 43000 ihmistä purkautuu stadionilta, saattaa nakkikioskeihin olla melkoinen jono, joten emme jaksaisi seistä snägärin jonossa pikkutuneilla. Olin siskoni suosituksesta uskaltautunut ostamaan reindeer bagelin, tuorejuustoa, kylmäsavuporoa, salaattia ja suolakurkkua ja sehän maistui aivan hurjan hyvältä pitkän keikkaillan päätteksi! Näin ollen reindeer bagel muodostaa suoran tunneyhteyden Madonnan keikkaillan fiiliksiin ja ehkäpä siksi maistuu aivan super hyvälle!

1 kommentti:

  1. Mäkin tykkään noista Arnoldsin bageleista. Niitä ei mielestäni aluksi saanut kuin harvoista ja valituista ketjun myyntipaikoista. Nyt kai ne ovat lähes joka pisteen valikoimissa. Ensimmäiset Arnoldisin baakelin muistan syöneeni Turussa 2008.

    Hei, mulla on muuten blogissani sulle pieni tunnustus.

    http://cheaphonesty.blogspot.fi/2012/08/tykkaan.html

    VastaaPoista